Tijekom ožujka i travnja održan je ciklus proljetnih radionica razvoja vještina za osobe s invaliditetom. U ožujku su održane radionice na temu Podrška klijentima i služba za korisnike u sektoru turizma i ugostiteljstva. Sudionicima su pojašnjene karakteristike žalbenog ponašanja kod ljudi sa naglaskom na individualne razlike, uz napomenu da zadovoljstvo klijenta ne ovisi samo o naporima zaposlenika da riješi određene probleme na zadovoljavajući način, već je krajnji cilj pružanja podrške postići lojalnost kod klijenta. Učinkovita korisnička podrška može utjecati na porast kupovine i rast prihoda tvrtke te na porast broja interakcija s klijentima. Poseban naglasak stavljen je na proces davanja podrške korisniku i razumijevanje najučinkovitijeg slijeda razgovora sa klijentom. Sudionici su zamoljeni da iznesu svoja loša iskustva s korisničkom podrškom o čemu je provedena rasprava. Nakon rasprave sudionicima je predstavljena loša praksa korisničke podrške te osnovni principi uspješne korisničke podrške. Kroz vježbe na radionici, sudionici su usvojili ključne elemente vještine: slušanje klijenta, isprika klijentu i pronalazak rješenja koja vode klijenta prema emocionalnoj ravnoteži.
Tijekom travnja održane su radionice na temu Vještine javnog nastupanja. Svaki sudionik iznio je svoje iskustvo prethodnog držanja govora i eventualnih problema koje je imao prilikom javnog nastupanja. Navedeni primjeri pokazali su neke od najčešćih problema koji se javljaju prilikom javnog nastupanja: trema, ubrzani govor, zaboravljanje onog što smo htjeli reći, znojenje i slabost prije govora. Sudionici su potom sudjelovali u vježbama savladavanja svakog sastavnog dijela javnog nastupa i razumijevanja tehnika pisanja i držanja dobrog govora. Svaki polaznik je prema odabranoj temi održao prigodni govor od minimalno tri rečenice (početak, sredina i kraj govora). Na kraju održanih govora, sa svakim govornikom i cijelom grupom analizirani su osjećaji koji su se pojavili tijekom govora i eventualni problemi kako bi se pažnja sudionika dodatno usmjerila na razumijevanje tehnika držanja javnog govora.