Tijekom prosinca i siječnja održane su zimske radionice razvoja vještina osoba s invaliditetom u kojima su sudjelovali polaznici prijašnjih radionica, a radionice su obuhvaćale nove teme: Kreativno mišljenje i usluga po mjeri u sektoru turizma i ugostiteljstva, Početna komunikacija i vjernost u sektoru turizma i ugostiteljstva i Organizacijska uloga i predstavljanje u sektoru turizma i ugostiteljstva.
U radionici na temu kreiranja usluga po mjeri klijenta sudionicima su pojašnjene situacije u kojima se koriste usluge po mjeri klijenata i koja je njihova uloga. Uz to, izneseni su primjeri dodatnih usluga definiranih od strane različitih tržišnih segmenata bilo prve, srednje ili niže klase. Također je pojašnjeno na koji način su-kreirati uslugu s klijentom i kako ostvariti konkurentsku prednost u današnjem tržištu turizma i wellnessa. Opisani su primjeri glavnih kategorija paketa usluga u wellnessu, a potom su sudionici učili kako dizajnirati uslugu po mjeri i kako od standardne ponude napraviti uslugu po mjeri wellness klijenta.
Radionica Početna komunikacija i vjernost u sektoru turizma i ugostiteljstva naglasila je vrijednost usmene preporuke kao najvažnijeg oblika lojalnosti i važnost usmjerenosti na uslugu odnosno sposobnost prilagodbe osobe da kreira standardiziranu uslugu.
U provedbi radionice Organizacijska uloga i predstavljanje u sektoru turizma i ugostiteljstva poseban je naglasak stavljen na pripadanje kao osnovnu ljudsku potrebu koja nam u organizacijskoj ulozi može naštetiti ukoliko ne poznamo granice svoje organizacijske uloge. Kod idealnog poslodavca ciljevi organizacije su jasni i organizacijske uloge su primjereno podijeljene, no ukoliko je dvosmislenost uloga uparena sa sukobom uloga u vezi sa ciljevima posla, stvara se stres i smanjuju se poslovni rezultati zaposlenika. Tako organizacijske uloge ostvaruju učinak na angažman radnika, ponašanja koja uključuju privrženost organizaciji i poistovjećivanje s vrijednostima tvrtke, kao i uvjerenje da se u toj organizaciji mogu razvijati i ostvariti uspjeh. Tijekom radionice prikazani su elementi poslovne uloge koji su dani pojedincu (preuzimanje uloge) nasuprot elementima poslovne uloge koju pojedinac sam organizira (stvaranje uloge). Kao primjer idealne primjene vještine, sudionicima je predočeno kako razgovarati s klijentom iz poslovne uloge te kako prezentirati svoju tvrtku iz poslovne uloge.